ALFRED CONCIERGE VE TANITIM HİZMETLERİ A.Ş.
AYDINLATMA BEYANI

Alfred Concierge Tanıtım Hizmetleri Anonim Şirketi’ne (“Şirket”) olarak kişisel verilerinizin güvenliği hususuna azami hassasiyet göstermekteyiz. Bu bilinçle, Şirket olarak tarafımıza iletilen tüm şahıslara ait her türlü kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVK Kanunu”) uygun olarak işlenmesine ve muhafaza edilmesine büyük önem atfetmekteyiz.

1. Kişisel Verilerin Toplanması, İşlenmesi ve İşleme Amaçları

Zaman zaman özel nitelikli kişisel veriler de dahil olmak üzere kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından; işe alım süreci, istihdamın sevk ve idaresi, Şirketimizin kanuni yükümlülüklerini yerine getirebilmesi, bir hakkın tesisi, korunması yahut kullanılması için veri işlemenin zorunlu olması, Şirketimiz ile aranızdaki ticari sözleşmesel ilişkinin kurulması ve ifası, veya Şirketimizin meşru amaçları için kişisel verilerinizin işlenmesine gerek olması halinde toplanılacak ve kullanılacaktır.

2. İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Yukarıda belirtilen amaçlar için gerekli olduğu hallerde; kişisel verilerinizi yurtiçinde ve/veya yurtdışındaki iş ortaklarımıza, çözüm ortaklarımıza, iştiraklerimize, grup şirketlerimize, tedarikçilerimize, hizmet ifasında bulunan kişilere, kamu kurum ve kuruluşlarına KVK Kanunu’nun 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarabiliriz.

3. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, her türlü sözlü, yazılı ya da elektronik ortamda, yukarıda yer verilen amaçlar doğrultusunda Şirketimizin akdetmiş olduğu sözleşme ve yasadan doğan mesuliyetlerini eksiksiz ve doğru bir şekilde yerine getirebilmesi gayesi ile edinilir. Bu hukuki sebeple toplanan kişisel verileriniz KVK Kanunu’nun 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında bu metnin (1) ve (2) numaralı maddelerinde belirtilen amaçlarla işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

İlaveten, Şirketimizin yukarıda yer alan meşru amacı doğrultusunda Şirket içinde güvenliğin sağlanabilmesi için; kişisel verileriniz kameralar ile de toplanmaktadır.

Yukarıda belirtilenlere ek olarak, kişisel verileriniz, Şirket içerisindeki bilgilere güvenli erişimin sağlanması amacıyla, işyerimizde bulunan belirli ofislere giriş için uygulanan parmak izi sistemi ile de toplanmaktadır.

4. Veri Güvenliği

Şirketimiz, kişisel verilerinizi bilgi güvenliği standartları ve prosedürleri gereğince alınması gereken tüm makul teknik ve idari güvenlik kontrollerine tam uygunlukla ve muhtemel risklere karşı uygun bir düzeyde korumaktadır.

5. Kişisel Veri Sahibinin KVK Kanunu’nun 11. maddesinde Sayılan Hakları

Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi mevzuata uygun olarak Şirketimize iletmeniz durumunda Şirketimiz talebin niteliğine göre talebi en geç 30 gün içinde ücretsiz olarak cevaplandıracaktır. Eğer başvurunuza yazılı olarak verilecek cevap 10 sayfayı aşıyor ise, 10 sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınabilir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde ise kayıt ortamının maliyeti kadar ücret alınabilecektir.

Bu kapsamda kişisel veri sahipleri;

  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu’nun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini

talep etme haklarına sahiptir.

Haklarınızı kullanmak için, Ahi Evran Cad.No.21 K.2 D.14 Polaris Plaza Maslak Sarıyer/İstanbul adresine yazılı bildirimde bulunarak yahut info@alfred.com.tr adresine e-mail göndererek iletişime geçebilirsiniz.

Tüm Bireysel Hizmetlerimiz

Resepsiyon Hizmetleri
Bilgilendirme ve Danışma
Vestiyer ve Emanet
Seyahat Danışmanlığı
Rezervasyon
Teslimat Organizasyon

Bellboy Hizmetleri
Kuru Temizleme ve Terzi
Lostra
Paket Taşıma
Eczane
Özel Kurye
Alışveriş

Bilet Hizmetleri
Yurtiçi Etkinlik Bilet Temini
Yurtdışı Etkinlik Bilet Temini
Ulaşım (Uçak, Otobüs, Tren)
Bilet Temini

Tanıtım Hizmetleri
Marka Tanıtım ve Sponsorluk
Örnek Ürün Dağıtımı

Diğer Hizmetleri
Mağazalar Arası Ürün Transferi
Noter Temini
Acil Tıbbi Yardım

Araç ve Şoför Hizmetleri
Vale
Vale Davet (Özel Davetler İçin Ekip)
Araç Muayene
Araç Servis ve Bakım
Araç Sigorta
Araç Yıkama
Yakıt Deposu Dolumu
Lastik Değişimi
Araç Kiralama
Günlük ve Saatlik Özel Şoför
Transfer Hizmetleri

Bireysel olarak ihtiyacınız olan tüm Concierge hizmetleri için bize ulaşabilirsiniz.

AVM

Alışveriş merkezlerini
farklılaştıran hizmetlerimiz

REZİDANS

Yaşam alanlarına 
değer katan hizmetlerimiz

OFİS

Ofis alanlarınıza 
değer katan hizmetlerimiz

AVM

Alışveriş merkezlerini
farklılaştıran hizmetlerimiz

REZİDANS

Yaşam alanlarına
değer katan hizmetlerimiz

OFİS

Ofis alanlarınıza
değer katan hizmetlerimiz